Elotyy Kızlar doğum yaptınız ve sezaryan oda geldiniz bebeginizle o, anda direk ilgilendinizmi yoksa başka birimi ilgilendi altı vb.
Daisy0000 Elotyy O an kendi canımla cebelleştim ne yalan söyleyim ,bebeği pek gözüm görmedi ilk 2 gün.. Zaten ameliyat sonrası feci bir üşüme başladı saatlerce titredim.. Annem baktı sağolsun,arada bi emzirdim sadece
Alposannesi14_ Elotyy hemen ilgilenemiyosun tabi ben ilk yürümeden sonra yardımla emzirdim ama altını falan değiştirememiştim
Nurr_22_22 Elotyy gözüm kendimden baskasini görmedi anesteziden heralde sıtma tutmuş gibi titredim bir süre kizimi bile zor emzirdim o gün hep annem ilgilendi çünkü yerimden kalkmak yürümek çok zordu
Daisy0000 Elotyy İlk 2 gün ciddi derecede ağrım oldu dikişlerim cok yanıyordu, özellikle yatıp kalkarken mahvoluyordum.. Ama tabi bu durum kişiden kişiye değişir benim acı eşiğim düşük 🌺
Delidolu Elotyy evet Hatta Bı ara Yarı BayGin gibi Annem Gogsumu tuttu Bebek emsin diye Götürün bunu İstemiyorum diodum 😃😃
Seymoshh Elotyy canım sezeryan doğumda destek gerekiyor ablamdan biliyorum iki doğumundada odaya geldikten bir kaç saat sonra kendine gelebildi ağrıdan belini doğrultamıyordu annem memede tutuyordu bebeği ablam tutamıyordu sezeryan ilk gün biraz meşakkatli oluyor tabii bünyeden bünyeye değişir ağrı eşiğin yüksekse belki daha çabuk toparlarsın
Elotyy Seymoshh destek evet almak lazım ama böyle isterdim direk, ilgilenmek ama zor gözükür herkes aynı, şeyi soylemiş
yanlisanlamaama Elotyy sezaryen oldum zaten hemen kum torbası koydular bebeği emzirttiler o gün zor geçiyor ayağa kalkmak bile eziyet o yüzden mecburen refakatçim ilgilenmişti ertesi gün kendim ilgilenebilmiştim
Kimekonusuyorum Elotyy Benimki acil sezeryandı, acile girdikten 14 dk sonra doğurmuştum o kadar acildi, doğurduğumu bile anlamadım ki gözüm görmedi valla stressten bayılcaktım😂😂
Seymoshh Elotyy aynen ama sen sağlığına odaklan ilk sıkıntıyı atlatırsan inş Rabbim nasip ederse bir ömür sen ilgileneceksin sıkıntı yapma kendine sonuçta ameliyat oluyorsun
ballikedii Elotyy doğum yaptım bebek geldi hemşire yardımcı oldu emzirdim sonra annem ilgilendi ben kendime gelene kadar ama genel olarak annem ilgilendi hastane odasında dikişler falan var diye
Yazmelegi_ Elotyy 1 saat kendime gelmem sürmüş o ara bebeği emzirmisler 6 saat sonra ayağa kalktım bebekle ilgilendim ben sezeryan oldum
peksimetya Elotyy odaya geldim bebek hemşiresi bebeğimi getirdi. Nasıl emzirmem gerektiğini anlattı gösterdi. Biraz çabala emsin seni bekledi dedi. Genel anestezi almıştım çünkü. Zaten iki lokmacık emince uyuyakaldı. Annem yerine koydu. Uyandığında yine kucağıma verdi Yürüyüş yapana kadar idare ettik. Yürüdükten sonra sonra zaten uyumak istemiyo insa. Hep kucağına falan almak istiyo. O arada tabi annem temizledi altını. Eve geçince ben duşa alıp kendime geldim. Bebeğimi de yıkadık.ikimiz de uyuduk uyandık normale döndük 🥰