Dnzglsm_123 Selam kızlar, 36+6 günlük olduk. 36. Haftadan beri bebek hareketlerinde azalma var. Geçen hafataya kadar çok hareketliydi. Bu hafta durulmaya başladı. Sabahtan beri hareket ediyor ama 2 3 saat hiç etmediği de oluyor. Normal mi bu acaba.
ikiprensannesi__ Dnzglsm_123 37+1 im benimde öyle birkaç gündür sadece kasılıyor kendini geriyor poposunu dayıyor fazla hareket yok
Dnzglsm_123 Serap-asel perşembe günü randevum var, hiç hareket etmiyor değil o yüzden beklesem mi dedim perşembeyi
Serap-asel Dnzglsm_123 yanı benımde öyle ama bazen bakym bı kaç saat bsy yok sonra bakym hareketleniyor suan 36+4 bayağı hareketlı çok şükür
Dnzglsm_123 Serap-asel günlerimiz yakınmış. 2 saat falan hareket etmiyor sonra kimildanmaya başlıyor. Geçen hafta daha hareketliydi
Madeinpelin Ben de 37 artı 2 im . Bebeğim hep hareketliydi artık sadece kasıyor ya da poposunu kafasını geriyor. Çok takmıyorum normal dediler son haftalarda yerleri daraldı
NaZende1600 Bende 35 im benimde azalma oldu kasılıyor ya da bi yerini dikiyor öncesinde çok hareketliydi işin kötüsü randevu da bulup gidemiyorum normalde haftaya gel demişti doktor
Dnzglsm_123 NaZende1600 evet kasılmalar bende de oluyor. Poposunu falan kaldırıyor genelde. Doktorum randevusuz çağırıyor artık beni. Kağıt veriyor ona göre gidiyorum size öyle bir şey demedi mi doktorunuz
Churcill Dnzglsm_123 2 3 saatte bir hareket ediyorsa normal. Zaten artık aman aman hareket etmiyolar ya bi kıpırdanma ya gerinme şeklinde oluyor bazen hıçkırık o şekilde benim bebeğim 38+3 teyim
Dnzglsm_123 Churcill 2 3 saatte bir hareket ediyor çok şükür. Geçen haftaya göre azaldı hareketleri o yüzden endişe ettim biraz
Elotyy Dnzglsm_123 36 oldum, bi iki vuruyo tamam, duruyo çünkü, yeri, daraldı artık, büyüdü etkisi gibi fink atamıyor içerde cıkolata ye şu, iç, yada yeşil elma, uzan hafif hafif burdayım der
symag Dnzglsm_123 36+2 olduk benimkini hareketli. Yemek yerken . Ama bir süre uyuyorda sanki. Ses vermediği de oluyor. Sanki normal gibi
theAna Dnzglsm_123 aynı durumdayım ben de. 36+6 Googleda normal olduğu falan yazıyor ama doktoruma da danışacağım bu durumu.