Merhaba kızlar çok kötüyüm az önce mutfağa kadar gittim bebeğim uyuyordu baktım ağlamaya başladı ben de dedim Bir bardak su içeyim gideyim bakayım baktım sesi kesildi ben de dedim bir bakayım niye bu kızın sesi kesildi Çünkü ağladığında durmuyor bir koştum odaya kızım yüzüstü düşmüş yani anlamıyorum kendini nasıl döndürmüş Biray dört günlük yetişmeseydim o belki boğulacaktı onu kucakladım ağlamaya başladı piskolojim yerinde değil şu an ağlamaktan perişan oldum kendini döndürebiliyor ne yapacağım artık sabaha kadar başında bekleyeceğim korkudan içim gidiyor zaten onu doğurana kadar neler çektim belki bazen postlarımı Gören olmuştu çok zor bir şekilde. D Dogurdum onu artık çok korkuyorum bir saniye yanından uzaklaştım eğer yetişmeseydim belki boğulacaktı ilk çocuğum bide onu çok seviyorum herşeyim o😭😭 Daha önce öyle bir şey yaşayan oldu mu nasıl yatırıyorsunuz artık