aysegul- Minigiim-vebenn52 ben mağazasından gidip aldım ürünlerin kalitesini beğendik eşimle birlikte
Minigiim-vebenn52 Ozge3434 genele göre fiyatı uygun ve mobilyalar güzle duruyor sitesinde eğer gidip görme şansınız olursa yzar mısınız Pendik bana uzak kalıyor da yeri Pendik’te sanırım
Minigiim-vebenn52 Sesssi yaa inşallah siteden almaya güvenemedim yorumları güzel ama gidip görmek gerek
Mineeli Minigiim-vebenn52 nokta bebe çok pahalı onun yanında çocuk rüyası var biz ordan aldık uygun ve kaliteli
hemsireanne16_ Bende ordan alacağım dün babam gitti baktı ki kendisi de mobilyacı fakat biraz daha ünlülere çalışıyorlar önümüzden babama yaptıramadım😅 ama noktabebe gitti baktı ve bu fiyata seti kaçırma dedi bebek arabası vs de çok güzeldi dedi❤️