Krcaaa Rumeysaufukk bir ay sadece klonun kullanıp çatlatma iğnesi vurulmuştum kendiliğinden gebelik bekledik Sonra ki ayın birinde de klomen kullandık gine çatlatma iğnesi oldum hemen bir gün sonra da aşılamam yapılmıştı
Mrl-1gvn Kanda beta 1.20 çıkmış kızlar sanırım tutmadı zaten bugün hafif lekelenmem oldu hayırlısı artık
Muhammedarasannesi Mrl-1gvn canim belirtilerin varmiydi yine belki geç dollenmedir umudunu kaybetme tam adet olmadan
Mrl-1gvn Muhammedarasannesi aşılama olduğu için negatif sonuç tutmamıştır muhtemelen hafif bugün kahverengi lekelenmem de geldi muhtemelen adet oluyorum yavaştan