Herkese merhaba🤗🤗 26yasindayim 3 yildir hamilelik icin ugrasiyoruz, 3 yilin icinde 2 tane kimyasal yasadim ve bir daha hamile kalamadim. Pihtilasma testimde pihtilasma cikti, hormonlarim iyi gibi, yine yaptirmam lazim, esimin sperm tsti de iyi. Rahim filmi cekildi temiz cikti, son iki aydir femara kullandim hamilelik olusmadi, bunun sebebi ne olabilir? Cok yoruldum ve doktoru degistirmek istiyorum.