Deletedmom_053 E bebekten 300 tl ye aldım siz hangi siteden bahsediyorsunuz ? Burda araştırınca da çoğu kişi bebeği yumuşağa yatırma vs yazmışlar. Reflü yatağı önermişler ama çevremde baby nestten memnun olan çok insan var, reflü yatağı yapılabiliyor arkasına ufak bir şeyle dediler. Aklım allak bullak oldu e bebekten sipariş de verdim bir de iptal de edilmiyor nabsam bilemedim 😂