Deletedmom344 Papatya38 Daha önce kullanıyor muydunuz? 10 haftadan önce yani. Normalde gebeliğin ilk üç ayında kullanılıyor.
Denizkizi Papatya38 hamile kalmadan once 3 ay kullandim doktorum 90 li vermisti, hamile kaldigim da 1 ay kullandim 30 adetti, 5. hafta da baslamistim kullanmaya
311658 Papatya38 hamileliğimin başında bir paket aldım o bitene kadar kullandım 11haftalığa denk geldi doktor bir daha alma dedi canım
deletedmom734 Papatya38 buna doktorunuz karar veriyor ve size zamanını söylüyor zaten kafanıza gmre başlayıp bırakmayın hiçbir takviye veya ilacı