Kubrakarahan kızçeler 32+3üm doktorum suyumun az olduğunu söyledi ama bi sıkıntı olmazsa 39 da risk olursa 37 de alırız bebişi dedi ben bugün kıyafetlerini yıkamaya başladım çantasını da yavaştan hazırlıycam ek olarak (Mama kaşığı/emzik/biberon/mochi) falan da koycam onları ne zaman steril edeyim ettikten sonra nasıl saklıyım?
Marimari Bu ağzı kilitli posetler var yine ona koyabilirsiniz ben öyle düşünüyorum bide biberon emzik temizleyici var ya ondan da minik yanınıza alirsaniz rahat olur bence acil durum için, sağlıkla mutlukla kavuşun inşallah