Kızlar bugün 38haftalık doğum yaptım sezeryan bebeğimi solunum sıkıntısından dolayı küveze akıp başka hastaneye getirdiler. Bana yalvarırım dua edin çıksın bebeğim. Bi bebeğimi bıraktım evde bi bebeğime kavuşucam diye ikisi de yanımda yoklar koridorda tur attıkça bebek seslerini duydukça ağlıyorum istemsizce sadece bi kez koklayabildim ikimizinde ikimize ihtiyacı var biran önce kavuşalım Allahım büyüktür. Dualarınıza talibim kızlar 😔