Makbuleeeeee Merhaba güzel ve fıstık anneler günlük progestan iğne kullanıyorum 3 aylık olana kadar bir gün arayla vurunmayıp yarın vurunsam sorun olurmu sizce şuan belli bir doktorum yok daha seçemedim doktorumu aranızda bilgili kişiler vardirr ☺️😍🥰
myangelson Makbuleeeeee sana bu iğneyi doktor mu yazdı? Eğer doktor yazdıysa onun belirttiği dozda kullanmalısın sonra gerek duyulursa azaltılıyor zaten
Mavimsii_56 Makbuleeeeee dr yoksa sen nasıl bu igneyi vuruluyorsun onun demesi lazm kimse sana burda vurul veya vurulma demez kii.. ben tüp bebek yaptıgım icin 15 gün üst üste vurulmustum
Makbuleeeeee myangelson evet doktor yazdı tüp bebek tedavisi olarak kaldım ilacımı alamadım yarın alıp vurulmam lazım bilmiyorum ya sorum olmaz sanırım
Makbuleeeeee Mavimsii_56 canım tüp bebek oldum tatbiki doktorum vardı şuam için belli bir doktorum yok tüp benek doktorum 3 ay kullanmamı söyledi kendi kafama göre tabi kullanamam
myangelson Makbuleeeeee elinde iğne olmadığı için mi vurulmasam diyorsun öyle desene kız 🤦🏻♀️ bende dozunu degistirmekten bahsediyorsun sandım yani alsaydın iyi olurdu ama alamadiysan yapacak birşey yok yani
alpmomm_ Makbuleeeeee Makbuleeeeee benim bildiğim kadarıyla aralıksız vurulman lazm bende hergun saati saatine vurguluyorum doktorum 1 doz bile geciksen sıkıntı dedi
Mavimsii_56 Makbuleeeeee iste yine sana o demeli ne zaman bırakcagını suan kafana göre de bırakamazsn bnce. Sana fazla kullan demis bn transferden sonra 15 gün fln kullandım.
Makbuleeeeee myangelson aynen canım zaten şuam fitil olarak da kullanıyorum bi sorun olacağını düşünmüyorum inşallahda olmaz
Makbuleeeeee Mavimsii_56 kafama göre bırakmıyorum ki şuan günlük kullandığım için eczanede erken bitmiş olarak gözüküyor yazdırsam bile eczane ödemiyor yarın devam ederim napayım ya bugün vurunamıycm