Anneler hazırlık yapmaya başladınız mı neler aldınız neler önerirsiniz bizlere sonuçta hepimiz kış annesi olucaz Allah nasip ederse 💕
Ben battaniye zıbın giyim alışverişi yaptım emzik biberon da tamam neredeyse sadece büyük eşyalar ve adı belli şeyler kaldı Allah nasip ederse aralık sonu ocak başı aldığıma bir kere pişman olmadım bu arada hep zam geldi
Bebek bezi ve ıslak mendil de stokladım
Molfix pure&soft 1-2-3 paket 200 şer adet 2 numara 380 falan içi pamuk gibi pişik falan olacağını hiç sanmıyorum olursada kremlerle hava aldırarak geçirmeye çalışırım.
Molfix yenidoğan izotonik sulu mendil 24 lü