-cey-33 Kızlar gebelıgı yarıladık hayırlısıyla nasıl gecıyo gebelık karnı büyüyen varmı benım hıc büyümedi herhangı bı agrısı sızısı olan varmı benım buraya kadar hersey güzel geldı bundan sonra ne gelır sizce bızı ne beklıyor hıc bilmiyorum🤭🤭😂❤️
Miamor0121 -cey-33 19. Hafta karnim biraz buyudu agrilar da ara ara oluyor illaki valla zaman gecmiyor gibi bekleyince 🤭🤭
Semasyy -cey-33 21+1 olduk bu zamana kadar biz de çok şükür iyi geldik çok güzel geçirdim ilk yarıyı göbeğim de çıktı hatta benim bir tık erken çıktı çok şükür hareketleri hissediyorum 🙏🏻🧿 yalnız ayaklarımda kaşımtılar başladı bazen çok gaz sancım oluyor bu hafta detaylımız var rabbimin izniyle tertemiz onuda geçmek istiyoruz 🩷☺️
Gayekaragoz Yarın 21. Haftaya gireceğiz. Karnım 20. Haftada belirginleşti artık ve baya bir tekme hissediyorum. Allah’a şükür bir sıkıntım yok😊
Bsrblr Yenı kusmadan kurtulmuş bı anne olarak çok ıyıyız şükür paşamla 😍sıcaklar da bıtse pek ıyı olacak ne karın var ne göbek suan