Duygu_nur52 yenibirannis ya bende rüyamda gördüm kız diye doktor sordu söylim mi yok dedim parti yaparım diye ama Şuan tek istediğim sağlıklı olsun
HilalOturak Duygu_nur52 çok çok geçmiş olsun 🥺 ben erkek gibi gördüm biraz çıkıntı var bacak aradında. Üç çizgi olsaydı kız oluyo diye biliyorum
Duygu_nur52 HilalOturak Allah razı olsun teşekkür ediyorum biraz zor hamilelik geçiriyorum ama çok şükür