Keki yaptım keki ve çikolatalı sosu iyice soğuttun ama yine de birbirine karıştı mikserim olmadığı için, krem şanti çok kıvamında tutmuyor halbuki tarife aynen uyuyorum önerisi olan var mı?
Birde keke süt dökmeyi unutmuşum sosu ve krem şanti yine öyle döktüm sizce güzel olur mu?