Beray Benim basindan beri kan pihtilasmam var...3doktora takipteyim...bebegimin cinsiyeti erkek...19+5hamileyim...Enox 0,4igne corasprin 100mg kullaniyorum...ayni saatde vuruluyor o igneler o kadar ...doguma kadarda devam...bu seyi kim soylediyse delimi ne???internette arastirma yPsinda oyle soylese bari...Rabbim ne veriyorsa ona bin sukur🙏Kiz mi erkekmi ne fark eder ?bir bebegin rizki varsa o illaki dunyaya gelicektir....fark etmiyor pihtilasmami oluyor kromozom bozuklugumu olur fark etmez saglam olur...