23kubra23 bu konuda size katılıyorum saçmalamış diyenlerin aksine vajinal progestan herkese iyi gelmemekle enfeksiyon açısından riskli bir durum, ben daima oral aldim ve oral kullanım amaçlı bir ilaç vajinal değil yani, saçma olan tedavi yöntemine müdahale edilmesi perinatolog değiliz sonuçta hastayız. Bu yüzden oral kullanıma devam edin. Fazlasıyla verim alırsınız vajinal daha etkilidir diyenlere de bakmayın oral daha etkili olabilir.🩷🌸