Gmzdgy Kızlar doğumdan sonra korunmak için ne kullandınız? Emziriyorum bu arada ilaç önerisi olanlar ona göre de yazabilir :) ayrıca spiral taktırma ücreti bilen varsa yazabilirmi
Yazmelegi_ Gmzdgy ay bende merak ediyorum bi hap varmış cerazette diye onu duydum şimdilik spiral de 3000 demişlerdi dogum yapmadan önce
EEEEEEEEL Gmzdgy bende emziriyordum ve cerazette kullanıyordum ve üstelik alarm kurmuştum dakikasında alıyordum ve şuan 12 haftalık 4. bebeğime hamileyim
Mustafayigitvebeytugannesi EEEEEEEEL yaaa deme öyle şuan cerazette kullanıyorum ve bebeğim 4 aylık 2. Kutuya yeni başladım 🙄 3 oğlum var küçükler kafa yiyorum resmen.
Memolininannesi EEEEEEEEL çok normal %100 koruma diye bişi yok o yüzden tek korunma yöntemi kullanmamak lazım
funnymummy Gmzdgy fiyqtı konusunda bir fikrim yok hap kullanmak istemiyorum spiral de kayma riski var eşim korunsun desem kesin hamile kalırım çünkü istiyor o en iyi güvenilir o kaldı bana