Ayazmom_ işlenmiş gıda ürünlerinde nitrit oluyor o bebek için çok istenmeyen bi katkı maddesi bir de Listeria diye bi bakteri var o da bulaşabilir o yüzden ama güvenilir bi yerden alıp çok çok iyi pişirseniz arada tüketebilirsiniz gıdacıyım ben bile arada tüketiyorum dediğim şekilde %100 sağlıklı beslenmek pek mümkün olmuyor ki bu dönemde