Ben 33. Haftaya gireceğim yukarı çıkmadı artık çıkmaz da herhalde.
Normal doğum yapamayacağım zorunlu sezeryan olacak
Bebeğin erken gelme ihtimali var, ağrı kanama olursa acil hastaneye gitmem gerekecek
Sürekli istirahat, yürümek hareket etmek yasak
Allah yardımcımız olsun tüm bu durumdakilerin, sağlıkla kucağımıza alırız zamanında bebişleri inşallah