Ebraz vardır halsizlik felanda yapar ben 12.haftaya kadar bilemedim tansiyonumun olduğunu farkli bir doktora gidince tansiyonumun yüksek olduğu ortaya cikti simdi alfamet kullaniyorum hic daha migren baş agrisi olmadı kontrole gidince sor istersen ama devamlı ölçmeye bak tansiyon aniden yükselen birsey sonucuda kagida yaz unutma 🌸 Gecmis olsun