Brcygzdg ben acil serviste çalışmıştım ama geceleri gebe hastalar geldiğinde nöbetçi hekim olduğunda ordan tanıma fırsatım olmuştu dilek hocayı. Muayene esnasında da yanındaydım belki bi şey ister vs diye. Gerçekten o kadar ılımlı yaklaşmıştı ki hastaya hayran kalmıştım o sırada benim acilin stresi eriyip gitmişti 😂 dedim ben bu hocayı aklımın bi köşesine yazayım. Gülsüm hoca var, şükran hoca var onlar da iyidir ben kadın düşündüğüm için ama dilek hocaya birebir asiste olduğum için sanırım tercihim ondan yana olacak