Esra12 Zeliha66 ben de artık çok beklesin istemiyorum doğsun dışarda da kilo alır doktor daha gün vermedi
Zeliha66 Esra12 aynen bende onu diyorum doğsa diye yoksa haftan faln cok cok iyi. Riske atmak daha kötü olur