Güzel kokuları aşırı seviyorum buram buram mis gibi kokmak istiyorum. Bende bir sürü denedim bingonun kırmızısıda çok güzel kokuyor perdelerimi falan onunla yıkadım birde normal ölçüsünde daha fazla atıyorum iki üç katı öyle birde kuruduğu gibi hemen topluyorum genelde evin içinde kurutuyorum . Koku manyağı olduğum için evin her yerine oda kokuları kokulu mumlar üstüne sprey sıkıyorum sanki koku bana gelmiyormuş gibi hissediyorum ama kapımı açtığımda herkes diyor evin çok güzel kokuyor diye ama bana kalıcı değillermiş gibi geliyor