sng06 Kızlar miyomum büyümüş 7.5 cm olmuş normalde kanamam falan olmadı şükür inşallah olmaz da doktor progestan kullan dedi bu durumu yaşayan var mı miyom var diye progestan kullanan düşük olabilri diyo moralim bozuldu başka doktorlar dememişti
gamzecgr sng06 progestan düşüğü engellemek için zaten sanırım doktorunuz miyom buna sebep vermesin diye önlem amaçlı vermiş ilacı
Cilek2023 sng06 benim mayom var 17 haftalık hamikeyim kanama falan yapabilir demişti doktorum çok şükür olmadı ara ara ağrı yapmıyor hamilelik sürecinde büyüyebilir demişti en son 5-6 cm di
Kedisevercan Benim de miyomum var ama herhangi bir şey kullanmıyorum. Doktorum korkmamı gerektirecek bir şey yok dedi
Kedisevercan sng06 büyüklüğünü bilmiyorum. Bana da kanaman olabilir dedi olmadı çok şükür. 16. Haftadayız