Februr Merhaba. Medipol mega’da doğum yapanlara sorum var. Bebeğin ilk giyeceği kıyafeti biz mi veriyoruz, hastane kendisi mi giydiriyor ?
Liv3652 Februr ilk doğumumu orda yaptım siz bebek odasına veriyorsunuz hemşireler giydirip getiriyor ☺️
Februr Bal12 ben nagihan kaya’ya takipliyim. Normal ücretini bilmiyorum, zorunlu sezeryan 21000tl demişlerdi en son
Asyabuse Bence ilk kıyafetini siz verin misler gibi kokar saklarsınız. Ben megada doğum yaptım ama erken doğum olduğu için direkt kuvöze girdiler kıyafet vermedim yani ama doğumda yanağıma koyduklarında tertemizdi bebişler
Februr Asyabuse benim ilk doğum yaptığım hastanede istememişlerdi. Şimdi hastane çantası hazırlarken aklıma geldi, ona göre hazırlayayım dedim. Neyse 1 takım eksik fazla cok yer kaplamaz zaten :)