44Kranur Kızlar bebişler ne alemde benim ki normalde hareketli ama bugün çok az hareket ediyor dün kendimi biraz yordum ondan olabilir mi acaba
DuyguKays 44Kranur iki gün aşırı hareketli oluyosa ertesi gün durgun oluyo benimki yoruluyor muhtemelen tepinmekten :D bu ara ayağı mı desem kolu mu desem çıkarıp duruyo dışardan yürüyen bi yumru oluyo karnımda :D
cevriye35_ 44Kranur 32+6 bizimde hareketler azaldı tatlı falan yemezsem pek vurmuyo ara ara toplanıyo kasılıyosizdede oluyomu
44Kranur DuyguKays oyy yerim ben onu sağlıkla kucağınıza alın miniginizi normaldir yani değil mi bi de ben dün kendimi biraz yordum onunla da alakalı olabilir yani insallah iyidir
44Kranur cevriye35_ bende şeker çıktığı için Şekerli şeylerde yiyemiyorum. Evet evet bölgeye toplanıp kasiliyor insanın canı acıyor oluyor bende de endişe etmeyin 😇