Kızlar merhaba, hidrosefali tanısıyla bir düşük yaptırdılar sonrasında bir kimyasal gebelik bir de normal düşük yaptım. Bu süreçte genetik taramalar yaptırdım. Genetik pıhtılaşmam çıktı.1 aydır ecopirin kullanıyorum 4 aya yakındır da folik asit atıyorum.Ayın 17 sinde beta hcg baktırdım. Negatif çıktı. Ecopirin kullanmaya başladığımdan beri adetim düzene girmişti.Ayda bir şeklinde oluyordu. Ama bu ay 19 unda tam bir ay oluyordu . Fakat adetim gelmedi kasıklarımda da aşırı bir ağrı var sürekli . 17 sinden sonra hiç ilişkim olmadı . Sizce tekrar test yaptırmalı mıyım? Bekleyeyim diyorum ama hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı iğne kullanmaya başlayacağım. Yine olur da düşer diye korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım ?