pamugumm_ Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim bugün doktor bebeğin kalbi haftasına göre büyük göre büyük görünüyor falan dedi böyle olupta herhangi bir sorunla karşılaşan var mı acaba yarın perinatolojiye görünücem durmadan ağlıyorum 😔😔