Size bağlı Dr bi sıkıntı görmediyse gitmeyebilirsiniz bu aralarda yapılacak bir şey yok sadece rutin kontrol yapılıyor ben 3 haftalık bile değildi gebeliği mi öğrendiğimde reglime 8 gün vardı sonra 5. Haftada keseyi görmeye gittim sonra da 7. haftada kalp atışını duymaya yani git gel olmasın diye garanti haftaları tercih ettim malum fiyatlar uçtu yarın 12 haftalık olacak kısmetse ikili tarama için gidicem bakalım güzel haberler duyarız inşallah.