aysenr9918 Beyza55- Ben almadım gerek duymadım normalde de sırtım çok ağrıyor kullanamayacağımı düşündüğüm için gerek duymadım eşimde gerek duymadı
Mavisim3457 Beyza55- Bende alıp almamak arasında gidip geliyorum lakin kimi bebek durmayabiliyormuş. Beni düşündürdü vazgeçtim sayılır.
Tucemsiiii Ben de çok kararsızım ya 4. Katta oturuyorum asansör yok arabayı zaten travel sistem alarak hata yaptım arabayla ha diye inip bir yere gidemem alsam aslında markete falan giderken kullanırım diye düşünüyorum ama yine de bilemedim
Deletedmom_116 Tucemsiiii aynen araba Heryere tasinmiyo çok zahmetli ben sonradan zorlndim aldım ve İyiki almisim
theAna Beyza55- ben solomom aldım. Benim için gerekliydi kişiye göre değişir tabi. ilk çocuğumda 12 ay kadar kullandım ev içinde falan baya rahat oluyor yanımda çocuğa bakacak kimse olmadığı için.
Esrahmet Beyza55- ben aldım ilk kızımda bir yere giderken çok kolaylık oluyor bebek arabasını indirmektense onu takiveriyordum ikinci kızım doğalı 1 ay oldu onda da kullanırım kesin
Anneseker Benim yavrum şubatta doğacak o yüzden almayı düşünmüyorum yaz gelene kadar zaten büyür ağırlaşır o yüzden gereksiz bence benim için
Nurr_22_22 Beyza55- kızım ilk 5 ay hiç istemedi sevmedi yüzü bana dönük olduğu için 6.5 ayı geçtik şimdi şimdi seviyor yüzü dışarıya dönük koyuyorum bakiniyor ama sırt ağrısı oluyor ağırlaştığı için