Miniikmucizem G12s_18 bende cok korkuyorum aşırı stresliyim gün yaklaştıkça cati muayenesi o gun yapilacak sanci gelince yapiyor benim doktor o yüzden sezeryan olma ihtimalim de var ama benim doktor pek sezeryan taraftari degil bende hala cok kararsizim sezeryanmi normal mi istiyorum of 🤷♀️
Bademkiz Miniikmucizem 37. Haftadan selamlar bizde sezeryan zamanını bekliyoruz kısmetse 10 güne kadar sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin Allah’ım hepimize ❤️
G12s_18 Evazada Ağlama canım bebisi de uzuyorsun gelecek eninde sonunda içimizde kalacak haleri yok ya sağlıkla gelsinler
SedaKoc 39+4 bende de tık yok. Ne açıklık ne birşey. Ahududu yaprağı çayı, adaçayı, pilates topu, yürüyüş, hurma, ilişki birde doktorumun önerisiyle primrose oil kapsül fitil olarak kullanıyorum. Bütün tuşlara basıyorum ama oralı değil benim kız 😄
incikaya G12s_18 39+3 yarın kontrolüm var inşallah hadi doğuruyorsun artık der doktorum da bebişimle dönerim☺️
yeniaday1 Bende 38im her gün bugün kesin olacak deyip ellerim bomboş kalıyorum 😂😂 bakalım bekliyoruz. Canım yanıyor hareketlerinden sizde de oluyor mu?
Seval2468 G12s_18 38+3 ile bugün doğurdum çok şükür hiç bir belirti yokken kendimi dogumhanede buldum nasıl oldu hiç anlamadım efso jet geldi benim oğluşum
Simaymavi Seval2468 maşallah adıyla hayırla yaşasın nasıl oldu doğumunuz acaba belirti yokken demişsiniz