Ben ikili üçlü tarama testlerini yaptirmadim o yuzden icim rahat etsin ayrıntılı bakılsın diye yaptirdim usg yi en çok ta fotoğraf istiyodum tabi ama yüzünü acmayinca olmadi😁 testleriniz normalse bebis sağlıklıysa gerek yok yaptırmaya tercih size kalmış