Dilooosu Gebeliğimin 10haftsıan girdim ama o kadar kötüyüm ki yemek yiyemiyoruz midem almıyor kabul etmiyor sürekli yatıyorum hiç bi şeye yetişemiyorum saçımı bile tarayamıyorum bu beni çok üzüyor ne zaman geçecek bu 😞 çok kötüyüm kozlar çöktüm resmen
KuzeyinAnnesi10 Dilooosu prilam kullanıyor musun canım yatmadan 2 tane iyi gelir bu dönemler zor sıkma canını hepimiz öyleyiz ben 19 oldum hala yerimden kalasım yok vallahi yapınca da bisey olmuyor bırak boşver