Merhaba şimdi arkadaşımla konuştum özel hastenede doğum yaptı kendi çalışıyor doğum izninde görünüyor eşi hastaneden verilen belgeyi SGK ya götürmüş 2 gün sonra bayana doğum parası için verilen 13.bin geri yatmış e devletine sordum ben dedim sen çalıştığın İçin mi yol çalışmayan arkadaşta eşi SGK lı diye aldı dedi yaşayan var mı böyle durum parasını geri alan var mı?