ssyd Kızlar 50 Metre kare evim var bebeği ayrı odaya koyacağım ev küçük sığmıyor odama telsiz almam gerekir mi eşim ev küçük ister istemez duyarsın diyor ama ben emin olamadım
Hilal2901 ssyd gereksiz zaten doğuncs en ufak mıkırdanmasını kulagın duyuyor değişik bir annelik içgüdüsü geliyor 😂
Bernasnli ssyd benim 100 ben almayacağım yan oda zaten odası yukardaki pırt yapsa duyuluyor bebek sesi mi duyulmayacak 😂
KuzeyinAnnesi10 ssyd çok gereksiz çevremde kimse kullanamadı ablamın evi çok büyük 200 mk falan o bile kullanmadı çok gerek olduğunda eniştemin telefonundan kendini arayıp görüntülü bırakıyordu ordan dinliyordu bakıyordu o da misafir falan geldiği zaman anca ama senin de benim gibi evin küçük hiç gerek yok
BurcuSTopsakal ssyd Size gereksiz bence. Benim ev büyük, bir de 2 kedim var, bebiş rahat uyusun diye ayrı odaya yatırıp kapıyı kapatacağım için ben aldım mecbur. Size hiç gerek yok onun yerine başka ihtiyaçlarını alırsınız 🤗
kayra21 Benim evim çok büyük bebek kamerası aldım hem de telsiz görevi görsün diye ama pek de gerekli değil zaten en ufak sesini duyuyorsunuz. Telefondan ekranı kontrol etmeme rağmen içime sinmeyin gidip yanına bakıyordum😅