Mom0710 benim bekarken elimde bir tane çıkmıştı sonra elime koluma yayılmıştı herhalde bazı insanların ömründe illaki ki bir döneminde bu sorunu yaşıyor gibi çok duydum çünkü
Bi sene falan sürmüştü kendi kendine geçmesi doktora falan gitmiştim asla işe yaramamıştı verdikleri yaptıkları
Hamilelikle bi zararı olur mu sanmıyorum ama doktorunuza sorarsınız fakat baya bulaşıcı bir şey dikkat etmek gerekiyor