23 haftalık gebeyim 1.5 aydır takipteydim büyüme olacakmı diye 3 gündür çok kötü şekilde agrı çekiyorum dayanılmaz oldu bugün gittigimde baya büyüme olduğunu ve artık kateter takılması gerektiğini söyledi üroloji doktorum aranızda bu durumu yaşayan oldumu acaba ?