Şuan 32 günlüğüz. Yorumlar enteresan geldi bana. Bebeğim 52cm 3370 gram doğdu. Hastanede sadece 70 gram verdi. Şuan 5 kiloya yakınız. Sleepynin yenidoğanı diğer bezlere oranla kücük. Ondan 4 paket bitirdim. Cırtlarını beğenmedim kaka taşırdı diye değiştirdim. Sofie diye bir marka var A101in ona geçtim. Molfixin yenidoğanı ikisine nazaran büyük. Ondan da bayağı kullandım. Prima aldım bir paket onu da kullanırım. Daha almayı düşünmüyorum. Total olarak yenidoğan bezi bende ⅞ paketi buldu. Bebeğinize göre pay biçin sizde. 2 numara 5 kilo ve sonrası için benim bebeğim hem iri hemde uzun. Molfix ve primadan az kullanılmış ama onları da çıkarır gibi