Dilankml
Öncelikle merhaba canım,darısı başıma diyim henüz doğum yapmadım hamileyim😂Bugün ilçe sağlıktan arayıp emzirme bilgileri verdiler bana,üzerine bu postu görünce cevap vermek istedim🥰2-2 buçuk saati geçirmemek gerektiğini uykuda olursa bile uyandırıp emzirmek gerektiğini aksi takdirde bebekte şekerin düşebileceği bilgisini verdiler bana,umarım seninde işine yarar 🫠