Gamzeaykut Kızlar Merhaba 28+6 haftalik hamileyim. dün ayağımin üstü acayip agriyodu sanki bertilmis gibi bende hamilemigi unutup eşime az bi kas gevseticiyle ovdurdum bi zararı olurmu dusunemedim yani bilen fikri olan varmı. Bu sabah yataktan kalktigimda acayip bir baş dönmesi ve mide bulantisiyla kalktım zor kendime geldim diyebilirim aklıma o geldi direk çünkü daha önce hiç böyle olmamistim. Dr a yazdım haber bekliyorum suan
Seydanur Canim gecmis olsun.. benimde belim ve kalcam agriodu ..malum ilac alinamiom..kime sordumsa asla bisey kullanma dedi..bende 29 haftamda idim..bi grce dayanamadim artik agrilara kalktim kas gevsetici krem hem belime hem kalcama surdum. Ve emin ol 3 4 gun de kullandim allaha sigindim..cunku artik dayanamiyacak duruma gelmiştim.. sonra gectu agrim sukur ..bebege de bana da bisey olmadi sukur ..ayakla hamileligin bi alakasi yokki bence ..bebek 7 kat deri dibinde rahimde ve su icinde..ayagima mesela ben bebek yagi bazen nemlendirici suruom ozaman oda kotu :) 34 haftadayim su an cok herkesi dinleme kendince korkma.
Gamzeaykut Seydanur canım cvbinı şimdi gördüm k.bakma teşekkür ederim evet dr a sordum o da bişey olmaz dedi hamilelikten herhlde kaslarda ağrı oluyo😕