Sayandlek90 Canlarım e nabız tam olarak yüklenmemiş am merak ediyorum ikili tarama testi yaptırdım PAPP-A SONUCUM 4.30 çıkmış bilgisi olan var mı acaba rica etsem bilgi verebilir mi
Mavimsii_56 Sayandlek90 tmm normal cıkmıs skıntı yok canm benmde 4.59 cıkmıstı skntı yok dedi bana da
Aleykck @“Sayandlek90” Canım en güvenilir grafiktir ki bu grafiği doktorun bilir onun için doktoruna danışsan daha iyi olur
Sayandlek90 Aleykck Gidicem doktor az evvel aradı sonuçlar normal hayat iyi dedi ama arayana kadar merak etmiştim 🙏