Ben sürekli bebe yağı+nemlendirici kullandım ama öyle özel bir nemlendirici almadım. Çok kuru ciltliyim ve annem ile ablamda aşırı çatlak olmasına rağmen 9. Ayın başına kadar hiç çatlağım olmadı. Bol su ictim birde. Şimdi doğuma 5 gün kaldı karnımin alt kısımlarında az ve ince çatlaklar oluştu onlarıda çok takmiyorum kafaya. Genetik önemli tabi ama cildi nemli tutmak bence azaltıyor çatlağı