lylabaros Serenyasun ben de 8+3 üm bel ve bacak ağrım çok oluyor. Doktorum çok ayakta durmaktan dedi.
tlhmrv Serenyasun bebek yerlersiyor canım 12. Haftaya kadar çektim o ağrıyı yanında bel ağrım da oluyordu sonra hafifliyor merak etme
Yenianne7 Serenyasun Ağrılar normal ama kanama varsa mutlaka doktora görün. Yerleşme kanaması da olabilir ama buna doktor karar verir
Premsesko tlhmrv merhaba 11 +2 deyim kasıklarımda Batma ve ağrı var sizde yaşadınız mı tedirgin oluyorum
tlhmrv Premsesko yaşadım canım birden bıçak saplanır gibidr oluyordu kımıldayamiyodum bile zamanla geciyo normal yani korkma
Aleykck @“Serenyasun” Hiç merak etme kanama normal tabii fazla olmadıkça o kanama da yerlşemesinden dolayı 11. Haftada falan geçecek o