Mommy15 bende 8 haftalık hamileyim doktorum sağlıklı oldunu güzel büyüdüğünü söyledi bu cumartesi gittik daha yeni ve bi tane daha kese gördüğünü söyledi şaşırdı baktı onun iki hafta geriden geldini gelişmemiş olduğunu söyledi üç hafta sonra tekrar gidicem bi anda da gelişebilir yada kaybolabilir dedi merak ediyorum ne olcak bilmiyorum