Songul66 ben rüya tabirlerine çok fazla inanmıyorum doktor erkek dediyse erkektir tabiki 😊 bende çok görüyorum rüyamda doğduğunu kucağımda olduğunu ama cinsiyetini hiç görmüyorum nedense hep beyaz giydiriyorum çocuğu 😂 daha cinsiyetimiz belli değil sabırsızlanıyorum biraz ondan sanırsam 😊