esinceeee Selam anneler, doğum şekli ve yöntemini hangi haftada doktorunuz belirler ? 32den sonra mı planlanıyor ?
HellButterfly esinceeee kesin doğum şekli son ana kadar belli olmuyor bence, normal doğum diye diretirsin açılman olmaz sezeryana dönersin son anda olmayacak şey değil.
babymomy_ esinceeee ben 32’de gittiğimde hangi doğum şeklini düşündüğümü sordu doktorum . Normal istiyorum dedim. Pozisyonu uygun bebeğin normal doğuma dedi doktorum 😇
Bulbulyuvasi Devlette son ana kadar ((bebeğin dönmemesi dahil değil)) normal doğum yapılıyor. Bazı özel durumlar hariç