Kızlarr 36haftalık hamileyim bu zamana kadar özelde doğum yapmak istiyordum ama herkes özele para vereceğine kendine kalsın devlette doğum yap sancını sen çekiceksin sonuçta diyorlar. İyice kafam karıştı bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı? İlgi alakaları nasıl memnun musunuz ilk gebeliğim birde hiçbir şey bilmiyoruumm..