arsamveannesi Pazartesi dogumum var tam 37 oluyoruz. Cok gerginim o haftada bi sorun yasadiniz mi bebeginiz kac kiloydu 2700 kilo bi bebek co coj mu zayif bakimi falan zor mu
DeustchBurcu arsamveannesi 38+2de zorunlu sezaryen ile 2680gram doğum yaptım, kızım kuvöze girmedi, gayet sağlıklı maşallah. Zayıf doğanlar daha çabuk gelişiyor, şimdi 15 aylık poğaça yanaklı bir tosunum var 🌸
symag arsamveannesi benim kızım 2600 doğmuştu. Kırkı ciktiktansonra çabuk kilo aldı tonton bir bebeklik geçirdi. Ben 40 kilo biriydim minyondum
DidemB arsamveannesi 37+3 te 2860 doğmuştu kızım hiç bi sıkıntısı da olmadı şükür şimdi 4 yaşında 😇minik bebekler çok çabuk büyüyor endişelenme
nurbeyza1 arsamveannesi ben de 37.haftada o kadardı bebeğim. Doktor bir hafta geriden geliyor ama sorun değil dedi. Sen minyonsun ondan dedi. Hem dopumun daha kolay olur bişey olmaz falan dedi yani.
symag DeustchBurcu aynen öyle benim kızımda sonra tonton olmuştu. Hatta boynu kisacikti kilodan suan iyi ama
arsamveannesi symag yiaa cok sevindim🥰 benim eşim ikiz oldugu icin cok kucuk dogmus oglum heralde henetik olarak cekmis ona kilo almiyor zayif dogacak insallah kuvöze girmez cok korkuyorum
symag arsamveannesi yaaa benim eşimde ikizmis ne tesadüf 🤭 zayıf olsada solunumu iyiyse girmiyor. Hatta Dr bana ay sonu doğar demişti 1 inde doğdu. Tam tersi oldu 2.600 sonra 2.200 e düştü bir sorun yaşamadık. İnşallah sağlıklı kucağına alirsin
nurbeyza1 arsamveannesi yok ama az kalmış bu hafta içinde olabilir dedi doktor. Kilosu bir hafta geride olmasına rağmen içeride çok sıkışmış görünüyor dedi. Bir an evvel gelse iyi olur dedi.