Kizlar sağlık ocağı kontrolune götürdüm kızımı az önce. 3560 kilo doğdu 4 gün sonra 3430a düşmüştü bugun ise 3400 çıktı. Sağlık ocağındaki hemşire cuma tekrar gel kilosu kafama takıldı alması gerekiyodu eger almazsa doktora yonlendircem dedi korktum başına gelen var mi ?